Stephen king är min gud

Ett axplock av alla Stephen King-böcker jag har hemma.. Bättre författare än honom får man leta efter! Nu väntar jag bara på att "The Dome" kommer ut på svenska.. Har lyssnat på den amerikanska ljudboken men uppläsaren var kass så lyssnade bara på halva boken.. En av favvoböckerna som inte är med här är "Det", sjukt jävla bra! Annars så är favoriterna av skräckmästaren "Staden som försvann", "Desperation", "Väktarna", "Pestens Tid", och såklart "Maratonmarschen" :) Nu ska jag börja läsa "Förbannelse" och be till gudarna att jag kan somna inatt;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: moa

de va inte dåligt!

vilken är din ABSOLUTA favorit?;)

2010-08-29 @ 15:22:32
URL: http://www.nattstad.se/moas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0