I väntan på stormen

Gårkvällen var sjukt kul! Jag mötte upp Catja inne i stan och tog ett glas vitt på O'Learys uteservering, mysigt! Sen gick vi in och lyssna på trubadurerna och efter det braka partyt igång! Cool grej var också att Kirsten Dunst (Crazy/Beautiful, Spiderman osv.) var på olerran här i Trollhättan och på utanför Backstage såg vi Kiefer Sutherland (Jack Bauer i serien 24 tex..)! Antar att dom besöker Trollywood för att spela in nån film eller så:) Hörde att Alexander Skarsgård även var här.. hmm ;) Såg ju hans bror, Gustaf Skarsgård, på Butlers här om året + Torkel Petersson (då dom spela in filmen Patrik 1,5!). Sen har vi ju även haft besök av Nicole Kidman och Morgan Freeman! haha, jaja, nu har jag skrytit (heter det så?) klart om min kära hemstad som inte har så mkt mer att bjuda på.. ;)
Tog en fika med Louisa förut på stan, vart mys förutom att en svensexa höll igång brevid oss typ.. menmen:) 

Nu måste jag hoppa in i duschen för ikväll ska jag på förferre, antingen hemma hos Linus eller hos Jacob, med älskade Lollo!!:) Sen drar vi till Lippan!

Puss

Söta Lollo på Espresso House :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kul när man ser sådana "riktiga" kändisar.

Men kul att ni fick en bra kväll!

2010-07-25 @ 14:36:41
URL: http://mykindofmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0