Budapest!

Åhhh... Jag och min älskade lilla bästis Jenny har bestämt oss för att åka till Budapest, Ungern, där Jenny har sina rötter nästa sommar:) Har kollat runt halva dagen på nätet om Budapest och tror vi kommer ha galet kul! Blir bara lite nedstämd när jag tänker på att vi kommer vara där i en, max två veckor och inser att vi inte kommer hinna med allt som vi vill göra.. En sommar i Budapest hade däremot vart otroligt! Inte behöva stressa utan ta dan som den kommer och bara leva livet i Europas hjärta.. Gå på museér och gallerier, bli vardagsalkis, bara va!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej :)

Jätte snygg bild i headern!

Men måste bara säga att du skriver väldigt intressant och roligt.. Det är roligt att läsa det du skriver liksom.. (:

Allt bra med dig?



kram

Angelica

2010-09-06 @ 20:34:40
URL: http://enjoyangeelslife.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh älskling, jag längtar så! vad glad jag är att du engagerar dig så! jadu, jag vet inte hur vi ska hinna med allt hjärtat. Jag har så många ställen jag vill visa dig, men vi ska allt sätta ihop ett riktigt schema =) Ska kolla biljetterna i veckan! Sov gott hjärtat.

2010-09-06 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0