run

Denna kväll är det Snow Patrol som intar min hjärna och våldgästar mitt spotify-konto. När jag tänker på dig är det som om min hjärna går på högvarav och blir överbelastad. Det är så mycket känslor i omlopp som stryper syretillgången och det känns som om jag ska svimma. Att veta att du inte mår bra, att du kämpar för ditt liv. För något du inte kan rå över, får mig att vilja skrika rakt ut. Jag vill bara Skrika. Det finns för få ord som kan beskriva vad jag tänker just nu. Det känns i vilket fall som helst som om mitt hjärta ska gå i kras, för utan dig är jag ingenting. Du underbara människa, lys!! Jag kan inte vänta tills den dagen då dina tårar byts ut mot skratt, den dagen då du är solen. Min sol. Min sol som just nu är fast bakom molnen och inte kan få sina strålar att bryta igenom den grå dis som skymmer ditt leende. Du älskade människa, glöm aldrig att den är röd och den sitter i ryggmärgen. Du älskade människa..
Have heart my dear..
If I lay here
if I just lay here
would you lie with me
and just forget the world?

Kommentarer
Postat av: Lissy

Frågestund --> Bigal.blogg.se

Tacksam för svar (a)

2010-09-02 @ 10:00:03
URL: http://bigal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0